Saturday, June 18, 2011

Gay

wa perati banyak lak page tentang gay ni...so wa nk kongsi sket cite wa...
ok wa ade kawan gay nama azman (bukan nama sebenar). 
ok cerita nya camni...
dulu masa aku muda remaja aku selalu la lepak ngan dak azman ni...
hingga pada 1 ari dia wat 1 kenyataan yang amat mengejutkan aku...
dia mengaku dia gay...gila hape jadi gay...tak cukup ke pompuan kat dunia ni...
bukan nak cakap la...kan nisbah pompuan lagi banyak dari lelaki..
so ko tinggal pilih je kot...hahaha...tp nak wat cane..da pilihan dia...cita rasa dia...
kang aku ckp lebey kene penampor lak nanti...kah kah kah...
so aku nasihat sedaya upaya n hope 1 day dia akan berubah...2 je cite aku...
berbalik pada page2 yang berlambak kat fb 2...korang ley rujuk kat kerang.net...
bagus ikut dowang ni...terbaik beb...kikiki...


p/s : yang aku cite atas 2 tipu je...hahaha...

No comments:

Post a Comment