Tuesday, June 21, 2011

ROKOK

semua orang tau yang merokok membahayakan kesihatan tapi saje wat2 x tau kan...gua paham sebab aku pon perokok mcm lu olang...sebenarnya gua benci ngan rokok ni...sebab wa kene spend 10 hengget sehari untuk rokok saje...gila !!! bagi yang tak tau bahaya rokok lu boleh google la...xkan wa nk bg tau satu-satu...bukan apa gua takot lu jadi pemalas cam gua...

gua sebenarnya ada pasang niat nak berenti tapi wa postpone dulu sebab gua nak lunaskan impian gua untuk ganti puasa-puasa gua dulu..bende makruh mana boleh lawan bende wajib ye dak...

setip orang ada cara masing2 untuk menghindari rokok ni...ade yang kata tak nak ada yang dok tutup idung then gerakkan jari tunjuk 2 kekiri kekanan n ada yang dok maki hamun cakap busuk la bau longkang bagai...tapi bagi gua, gua ada cara yang lagi extreme untuk menunjukkan kebencian gua kat rokok ni....

mungkin cara gua akan menimbulkan rasa kurang senang sesetengah pihak. tapi bagi gua cara ini je yang gua rasa ckup kejam. gua sebenarnya cukup suka bakar rokok ni...ya BAKAR !!!. biar dia tau, biar dia rasa kepanasan api itu. biar dia menggeletek terbakar kepanasan, kemudian gua jentik2 badan dia...kejam kan...da habis terbakar badan dia gua lenyekkan di tempat abu atau gua twist di lantai...extreme tahap pngebom berani mati gua ni sebenarnya....


kah kah kah....
siyes wa nak berenti merokok wei....



---- celaka 2 batang gak gua isap tok wat entry ni je....bangang !!! ----

No comments:

Post a Comment