Sunday, June 19, 2011

sengal pagi...

ari ni awal gila aku bangun...kol 6.30 da terjaga,,,then solat mandi then kua g sarapan...
sampai kedai aku order la sarapan fevret aku...tiba-tiba aku tertarik nak beli mingguan malaysia...sebenarnya jarang aku baca paper ni..jangan tanya kenapa aku jarang beli k...then tengah baca aku ternampak 1 kolum kat hiburan bertajuk SELAMAT TINGGAL AC MIZAL...baca punya baca baru la tau yang dowang da tarik diri dr AC nye korsotium...fikiran aku melayang jauh...teringat masa aku aktif menaip kat keyboard ni..masa dok hentam ac mizal nye fan page...sampai tutup bro..kikiki...sape2 nk tau sal mlm AC ni ley tgk kat SINI....au bkn anti AC tapi kalau da nyata menipu xkan nk biar...kankankan...erm..dok melayan paper yang merapu raban ni sampai sejuk air aku...demm !!!

No comments:

Post a Comment