Friday, July 29, 2011

semangat harimau malay...

salam...

Malam tadi kita dikejutkan dengan berita keserian harimau malaya kita dengan team belasahan dari seberang. Ini sangat mengecewakan pwnyokong tegar pasukan kita. Tapi gua tak ralat sangat sebab melihat kesungguhan pasukan kita buat hati gua berbunga-bunga.

Bagi gua pemain pasukan kita dah bermain dengan bersungguh-sungguh cuma mungkin tersalah taktikal atau tertekan dengan lakonan yang mantap dari pemain seberang. Dan gua juga mula sedar bahawa pemain luar yang berasal dari benua-benua berlainan sebenarnya lagi teruk dari kita..badan gedabak besar tapi jatuh serupo ponde.

Gua malas nk cerita pasal game sebab bagi gua kat surat khabar da berlonggok da cerita pasal game malam tadi. Yang gua nak cerita adalah pengalaman gua masa kat stadium. Err..panjang sangat lak jadinya nanti. So gua cerita dalam stadium je la.

Gua sebenarnya rasa kagum dengan seorang pakcik yang gua rasa berumur 70++. Tapi semangat dia gua yakin lebih dari member gua yang dok sebelah gua. Gua perasan gak budak-budak bangsa cina yang datang support. Sama-sama maki hamun bila melihat lakonan pemain seberang. Macam taik..

Gua sebenarnya susah nak tafsirkan pe yang gua rasa. Yang atas ni gua men bedal je. Apa ada hal. Sape yang g stadium malam tadi tau la ape yang gua rasa. Yes kita kalah agregat tapi gua still bangga dengan pasukan kita. Hidup harimau malaya. Usaha lagi. Kami rakyat malaysia sentiasa di belakang anda.

1 comment:

  1. hahahahaa.. wah... semgt rakyat malaysia... tp aku sokong yg pemain singapore lembik.. skit2 nak jatuh.. skit2 nak jatuh..

    ReplyDelete