Tuesday, January 24, 2012

Pagi Yang Hening...

Gua sebenarnya tak tahu nak tulis ape. Tapi gua gagahkan juga menulis ni. Sebab gua rasa bosan yang teramat sangat. Menghadap muka yang sama. Buat benda yang sama. Dengan persekitaran yang agak 'hijau'. So gua jadi bosan.

Kat sini gua tak tau sgt pekembangan luar. Surat khabar memang lama gua tak pegang. Kalau ada pon The Sun je la. Tu pon gua baca ruangan sukan je. Astro memang ada. Tapi gua lebihkan tengok movie dan bola dari berita. Gila apa nak tengok berita. Baik gua tengok Discovery Channel. Tak pon layan MTV ngan HITZ TV.

Tapi gua cukup menyampah kat MTV ngn HITZ ni. Tengah takde cerita syok or tengah-tengah malam mula la MTV ngn HITZ dok pasang lagu K-POP. Serius gua mual gila tengok dan dengar lagu-lagu K-POP ni.

Gua bukan anti sangat ngan K-POP ni. Tapi dorang macam mengarut sangat. Ye pompuan korea ni comel-comel. Yang lelaki pulak serius gua cakap macam gampang. Sebab gua paling menyampah kalau lelaki pakai mekap. Mungkin ada yang suka layan lagu-lagu dorang ni. Tapi tak tau nape gua cukup tak bekenan dengar lagu dorang. Maybe salah satu sebab ialah gua tak paham sepatah haram bahasa dorang.
 
OK KARAOKE kat MTV paling bangang gua rasa. Apa jadah gua nak karaoke lagu korea. Gua sendiri tak tau lagu tu lagu sedih ke lagu happy. Da lah nak menyebut dia boleh buat lidah gua terbelit. Bangang betol.

Gua rasa slowpoke gila bila sembang hal k-pop ni. Kahkahkah. Tapi serius otak gua tak boleh nak running sangat pagi-pagi ni. Ada satu benda yang gua benci pagi-pagi gini. Sebab bila pagi-pagi gini gua akan terpikir perkara yang pernah gua buat dulu. Perkara-perkara bangang selalunya. Perkara-perkara yang gua sesali dulu.

Setan betul la. Apa benda la yang gua nak buat pagi-pagi gini.

No comments:

Post a Comment