Sunday, July 3, 2011

PERASAN???

Ok mesti ada kalangan manusia yang anggap gua syok sendiri or perasan. Sebab? Sebab gua ade blog tapi yang follow bape kerat je. Sebenarnya gua x kisah pon nak follow ke tidak. Sebab bagi gua blog ni gua buat untuk diri gua je. Gua just nk luahkan pe yang ade dalam kpale otak ni. Gua x harap akan ada orang yang follow blog ni, tetapi bagi yang da followw or nak follow, gua xde masalah. Gua terima korang dengan hati yang terbuka.

Korang gak mesti petikai nape gua buat nuffnang 2 kan. Gua paham dengan blog gua yang sengal camni untuk ape tu semua kan. Sebenarnya bende tu saje-saje gua letak. Nampak penuH sket blog ni. Nak bagi menarik kata orang even tak cantik mana pon. Dengan situasi gua yang pemalas (ye gua pemalas ) jadi gua letaklah bende tu sume.

So gua harap xde la yang nak kutuk gua ok. Kalau ada yang terasa or tersinggung gua mohon ampun dan maaf..


Yang Sengal
Gua

No comments:

Post a Comment