Tuesday, December 13, 2011

Hero & Heroin

Hero dan Heroin Serius mula-mula gua ingat buku ni macam berkait, macam hero ni sisi pandangan lelaki dan heroin ni sisi pandangan perempuan pulak. Tapi gua silap. Sebenarnya langsung takde kene mengena pon. Hero menampilkan 5 penulis iaitu Bozu, Fikri Misti, Shahir, Lord Zara, dan si puaka Brader Leplep. Ada 5 cerpen pendek dalam ni. Ada cerita fiksyen, teladan, dan cerita mengarut pon ada. Dari barisan penulis lu mesti boleh agak siapa kan. Tapi ape pon terbaik gak gua rasa. Walau menyu di layan buruk dalam 1 cerita tu tapi gua still barai gelak...celake betei!!! Heroin pulak hasil tulisan Amal Hamsan. Ade 9 cerita dalam ni. Menarik gak cerita-cerita dia ni. Sebab gua cakap menarik ialah gua tak jemu baca buku ni. Menusuk kalbu gak cerita-cerita dia ni. Malas nak tulis panjang-panjang. Sebab pakai fon ni macam-macam dugaan dia. Ngan mesej la bbm la cal la..belom fb ngan twitter lagi. So pe yang gua boleh cakap dua-dua buku ni power dia lain macam. Memang berbaloi la. So pe tunggu lagi???

1 comment: