Tuesday, December 13, 2011

Kontrol Histeria

Kontrol Histeria.

Satu lagi buku terbitan Lejen Press. Ade 23 penulis semuanya dan 47 entry yang boleh membuatkan anda tak tido malam. Kontrol Histeria ni bukan cerita pasal hantu, jin, setan semua. Tapi garapan fiksyen transgresif.

Gua sendiri tak reti sangat nak ungkai bende fiksyen transgresif ni. Apa yang gua paham, semua cerita dalam ni dia punya level ngeri tu memang tinggi. 1st entry pon gua baca sambil sulam 2 batang rokok. Dan untuk menghabiskan 1 buku ni gua tak ingat berapa banyak rokok yang gua abiskan.

Gua sarankan kepada sesiapa yang nak baca buku ni, jangan makan ketika membaca. Gua kompom terkeluar balik bende lu makan tu. Tapi tak tau la kalau lu orang dah biasa baca benda-benda gini.

Pape pon, buku ni berada ni kelasnya tersendiri. Dan untuk peminat fiksyen transgresif ni. Lu org kena ada buku ni. Baru la true. Dan bagi yang baru nak baca, gua doakan lu tabah. Kalau lu rasa Mona Fendy tu kejam. Dalam ni banyak lagi kejam wei.

Kenapa aku tak boleh upload gambar!!!

No comments:

Post a Comment