Sunday, December 4, 2011

Peringatan Buat Gua!!!

"Kerja hari ahad ni memang puaka!!" carut gua dalam hati. Bukan ape, kerja takde la banyak mana tapi still gua di bayar. Gua rasa bersalah pulak. Ye la, makan gaji buta. Harap-harap berkat la rezeki gua...

Sebenarnya bukan pasal keje yang buat gua runsing. Kerja tu cuma alasan untuk gua memberontak. Ni pasal blog gua ni. Gua rasa bersalah sebenarnya kat blog ni. Terabai gila.

"Kenapa lu nak rasa bersalah bangang!! Blog je pon. Sedangkan awek-awek lu dulu pun lu abaikan. Apa ada hal" Mamat celake dalam diri gua bisik kat gua. Gua bukan ape, situasi gua sekarang macam penat-penat buat anak, tapi bila da lahir gua buat tak peduli. pergh!! Rasa hina gila gua.

So, gua ambik keputusan nak jaga blog ni. Tapi gua nak carik alasan untuk selalu berkunjung kat sini cukup payah. Gua perlukan alasan yang konkrit. Gua harap gua dapat la carik jawapan tu

P/S :: Malas nak sambung. Tiba-tiba rasa celaka taip pakai BB ni.

No comments:

Post a Comment