Monday, December 5, 2011

Dilema Hidup Gua...

Gua tengah pening kepala ni. Serabut kepala otak. Gua dapat 'PERINTAH' dari bos gua. Nak di campakkan gua kat Bukit Tinggi. Kalau Bukit Tinggi Klang gua takde masalah. Ni Bukit Tinggi Bentong Pahang gila.


Banyak bende yang gua dok pikir sebenarnya. Dan gua tak dapat satu kebaikan pon kalau gua dok sana.

Bende yang paling gua pikir sekali si Cili housemate gua. Kalau gua kena kesana, means dia sorang la kat uma tu. Sangkak pon selalu outstation. Pening!!!

Faktor lokasi pon boleh buat gua pening gak. Jauh wei. Kalau cuti pon nak kemana je?? Ye ade Colmar, tapi takkan hari-hari gua nak ngadap sana. Lu tengok awek ko tiap hari pon bosan wei, melainkan lu pesen susah nak bosan then lu ada masalah otak yang serius.

Gua pon pikir gak kalau ade buku-buku power keluar macam mana dengan nasib gua? Ye memang boleh pre order. Tapi stim beli sendiri dengan tunggu posmen ni lain. Gua lagi suka menapak pergi UYA. Luas sikit pemandangan.

Kata orang lain padang lain belalang. Aku tak nafikan semua tu. Tapi banyak padang yang gua pergi, belalang dia kebanyakan yang sama je. Istilah kawan bagi gua ni mendalam sangat. Gua sayang kawan-kawan gua. Kwan-kawan yang bukan saje ade dengan gua time senang, time gua tersungkur mereka ni la yang angkat. Dan pimpin gua.

Sepupu kesayangan gua nak kawin bulan ni. 24 Disember 2011. Selamat pengantin baru pis!!! Kalau gua ke Bukit Tinggi cane nak balik kampung pergi kenduri lu. Jauh wei. Masak gua. Gua bukan tak nak nak jadi pengapit lu. Kalau boleh memang gua nak. Sebab lu sepupu kesayangan gua. Tapi gua nak tengok lu dari jauh. Tengok lu bersanding wei, kalau gua dok kipas lu nanti tak datang mood sebak tu nanti. Kekeke..

So sekarang ni gua dok pikir. Ape keputusan yang terbaik untuk gua. Tension dol!!!

P/s : ade ke yg rindu gua kalau gu takde???

No comments:

Post a Comment