Sunday, December 11, 2011

Pompang-Pompang !!!

Gua sebenarnya agak tertarik dengan Pompang-pompang nukilan brother Jarr Nadjmuddean ni. Kulit depan yang simple berseni dan kulit belakang tayang muka jambu dia. Gua syak ramai gadis-gadis akan tertarik dengan blook dia ni..kahkahkah..

Gua masa mula-mula baca blook dia ni gua teringat SPERMA CINTA nukilan LINGLUNG dan SEMBANG KENCANG nukilan sedara PIDOMAT. Ohh konsep yang sama bisik hati gua. Barai gak gua gelak baca entry2 dia ni. Tapi sampai je entry Selindung Kain Dalam Mak Temah, gua da rasa lain macam. Celake tekaan gua salah. Dan gua seronok sebab gua salah!! Gua makin rancak membaca. Entry tahyul dan cerita hidup dia berselang seli lepas tu. Superb beb. Entry Dak Abang terbaik gua rasa.

Cuma yang gua tak puas hati, CINTA PENUNU BUNSEN ni mana ending dia. Gua syak dia saja bagi tergantung. Mungkin dia dah pasang niat nak buat POMPANG-POMPANG 2 ni. Ke gua yang terlepas pandang penamat cerita tu? Mohon pencerahan brother Jarr.

So kalau nak beli buku ni lu klik Lejen Press. Takpon lu follow @jarr9881 dekat twitter. Lu tanya dia sendiri. Kat sini gua tak boleh promote sangat sebab gua je yang baca tapi insyaAllah kat luar dan kat fb gua akan promote blook ni sebab bagi gua, blook ni memang berbaloi lu orang beli. Takde rugi nye..

Bak kata Aisa Linglung sape tak beli dia takde kotey...


5 comments:

  1. Terima kasih wak..gua gembira lu teka salah.Kahkahkah

    dan terima kasih banyak-banyak sebab support Pompang Pompang.Gua akan terus berkarya untuk LU!

    ReplyDelete
  2. ahahahhaahahaa.... da 2 post lu note x leh masuk gamba... ape2 pon.. gua x saba tunggu buku ni dr lu ahad nii... jgn lupe brooo...~~

    ReplyDelete
  3. Tq brade jarr...kekeke


    Ye lela nanti aku beloi bagi ke ko...

    ReplyDelete
  4. Celake, typo pulak..beli wei lela...

    ReplyDelete
  5. ahahahahahaa... haik2.... sejak bile ko pandai typo.. baek2.. jgn lupe keh.. ehehehe..~~

    ReplyDelete